Swedish: Firth slogs med Grant

Nina 82

New Member
UK, English and Spanish
I found this aricle titled "Firth slogs med Grant - tappade rösten" Would anyone here who speaks Swedish be so kind as to translate it for me. Thanks in advance :)

-LONDON. Colin Firth förlorade rösten efter att ha slängts i en damm under ett slagsmål med Hugh Grant.
I uppföljaren till "Bridget Jones dagbok" slåss Firths rollfigur Mark Darcy och Hugh Grants karaktär Daniel Cleaver igen och då hamnar Frith/Darcy i dammen.
- Ni kanske märkte att jag förlorade rösten säger Firth till Empire Online.
- Det handlar inte om puberteten utan det var för att jag blev så nedkyld. Vi slogs i den där dammen i ett par dagar, trevligt rent socialt, men jag råkade lite illa ut.

• Elieri

Member
    Sweden
    A bit late, but still:

Firth fought Grant - lost his voice
    -LONDON. Colin Firth lost his voice after being thrown into a pond during a fight with Hugh Grant. In the sequel to "Bridget Jones' Diary" Firth's character Mark Darcy and Hugh Grant's character Daniel Cleaver get into a fight again and that's when Frith/Darcy ends up in the pond.
    - You might have noticed me losing my voice, Firth tells Empire Online.
    - It's not about puberty but because of me getting so cold. We fought in that pond for a couple of days, nice socially speaking, but I got a bit unlucky.

Ok, so this doesn't make any sense in swedish either (puberty?), but voila!